یـــاس کبــــــــــــــــود
وبلاک شخصی جـــــــواد همتی
درباره وبلاگ


دستم بوی گل می داد مرا به حکم چیدن گل محکوم کردند نگفتند که شاید گلی کاشته باشم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان
دست‌اندركاران برگزاری سفرهای نوروزی ساعتی پیش با رهبر معظم انقلاب اسلامي دیدار كردند.
به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به نقل از khamenei.ir حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (شنبه) در دیدار جمعی از دست‌اندرکاران سفرها و خدمات نوروزی، ضمن قدردانی فراوان از عواملِ دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف دست‌اندرکار سفرهای نوروزی، تأکید کردند: همه دستگاه‌های مسئول باید تلاش کنند تا سوانح و حوادث سفرهای نوروزی به حداقل ممکن برسد.

 
مطالب مرتبط :


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:سیر , بوی بد , دهان , :: 13:8 :: نويسنده : مدیر وب

بوی سیر و راه‌هایی برای خلاصی از آن

چای به خصوص چای سبز و چای نعنایی حاوی پلی فنول است که به کاهش ترکیبات فرار گوگرد کمک می کند. پس نوشیدن چای را همراه یا پس از مصرف سیر امتحان کنید و تاثیر آن را مشاهده کنید.
در سراسر جهان بسیاری از سرآشپزها و افرادی که با سلامت انسان‌ها سروکار دارند عاشق سیر هستند. سیر می‌تواند طعم منحصر به فردی به وعده‌های غذایی ما ببخشد و بخاطر خاصیت آنتی اکسیدانی‌ای که دارد، برای قلب بسیار مفید باشد.
متاسفانه سیر با وجود خواص بسیاری که یدک می‌کشد و طعم مطبوعی که به غذا می‌دهد، بوی بسیار ناخوشایندی دارد. در این مطلب می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا سیر نفس ما را بدبو می‌کند و چگونه می‌توانیم از شر آن خلاص شویم.

علت بوی بد سیر چیست؟...
 


ادامه مطلب ...
جمعه 4 اسفند 1391برچسب:کشتی , تبریک , رهبر, پیام تبریک رهبر به کشتی , :: 22:55 :: نويسنده : مدیر وب

 

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي امشب (جمعه) با صدور پيامي قهرمانی مقتدرانه ی تیم ملی کشتی آزاد ایران...

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, :: 21:48 :: نويسنده : مدیر وب
پيام تسليت رهبر معظم انقلاب در پی ارتحال آیت‌الله خوشوقت؛
رهبر معظم انقلاب اسلامي طي پيامي، ارتحال عالم رباني و معلم اخلاق، آيت‌الله خوشوقت را تسليت گفتند.
به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه‌ اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري ، در پی ارتحال آیت‌الله آقای حاج شیخ عزیز الله خوشوقت، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی، درگذشت آن عالم عامل ربانی و سالک الی‌الله را مصیبتی اندوه‌بار برای آشنایانِ رتبه‌ی معنوی آن بزرگوار و ثلمه‌ای بزرگ برای شاگردان و مستفیدان محضر پر فیض آن عارف‌بالله خواندند و این مصیبت را به خانواده مکرّم و فرزندان محترم و وابستگان و ارادتمندان ایشان تسلیت گفتند.

متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این شرح است:

با تأسف و اندوه فراوان خبر رحلت عالم ربانی، سالک الی‌الله و عارف‌بالله مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ عزیزالله خوشوقت رضوان‌الله علیه را دریافت کردم. عمری با برکت، سرشار از معنویت و تهذیب، و گامهای پیوسته در سلوک الی‌الله، همراه با مجاهدتی کم‌نظیر در تربیت نفوس مستعد و دلهای مشتاق، خلاصه‌ای از زندگینامه‌ی این روحانی مهذّب و این معلّم اخلاق و معرفت است.

بی‌شک فقدان این شخصیت ممتاز، برای آشنایانِ رتبه‌ی معنوی آن بزرگوار مصیبتی اندوه‌بار و برای شاگردان و مستفیدان محضر پر فیض او ثلمه‌ای بزرگ است. اینجانب تسلیت صمیمانه‌ی خود را به خانواده‌ی مکرّم و فرزندان محترم و دیگر وابستگان و به همه‌ی ارادتمندان ایشان معروض می‌دارم و علوّ درجات و شمول رحمت حق و حشر با اولیاء الله را برای روح مطهرشان از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سید علی خامنه‌ای
2/ اسفند ماه/ سال 91
سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:پیکان , :: 21:36 :: نويسنده : مدیر وب

 طرح جدید پیکان؟!

 صراط نیوز:

عکس: طرح جدید پیکان؟!


ادامه مطلب ...
موضوعات
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 365
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 1017
بازدید ماه : 994
بازدید کل : 277796
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1