یـــاس کبــــــــــــــــود
وبلاک شخصی جـــــــواد همتی
درباره وبلاگ


دستم بوی گل می داد مرا به حکم چیدن گل محکوم کردند نگفتند که شاید گلی کاشته باشم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان

علاوه بر ایراد سخنرانی خود پیام دکتر حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد را نیز برای حاضران قرائت کرد که این پیام وزیر به لحاظ ساختار ادبی و استفاده از واژه ها برای بیان منظور قدری سنگین بود که گاهی در میان قرائت مدیر کل، درک مفهوم آن به سختی ممکن بود.

پخش کلیپ کوتاهی از شعرخوانی آیت الله صافی گلپایگانی هم بخشی از دیگر برنامه های اجرایی در این همایش بود.

مجری در ادامه برنامه از حجت الاسلام قرائتی برای ایراد سخنرانی به جایگاه دعوت کرد که در همین لحظه آیت الله استادی امام جمعه قم و عضو شورای عالی مدیریت حوزه وارد سالن شد و حجت الاسلام قرائتی هم با برداشتن میکروفن با بیان خاطره‌ای از آیت الله بروجردی گفت در آن زمان از آقای بروجردی برای سخنرانی دعوت شده بود اما وقتی در جلسه سخنرانی، شخصی که بیشتر از او سواد و علم داشت را مشاهده کرد از سخنرانی خود انصراف داد و اعلام کرد فلانی که در جلسه حضور دارد از من بیشتر می‌داند به همین دلیل من سخنرانی نمی‌کنم.

حجت الاسلام قرائتی بعد از بیان این خاطره عنوان کرد من هم الان می گویم که آیت الله استادی سواد و علمش بیشتر از من است و به همین دلیل من سخنرانی نمی‌کنم و از ایشان برای ایراد سخنرانی دعوت می‌کنم.

در طی برگزاری همایش نیز مجری برنامه در دفعات مختلف از اینکه حاضران در جلسه خوب صلوات نمی‌فرستند گله می‌کرد و در قسمتی از اجرای خود به بیان لطیفه‌ای پرداخت و از آن به عنوان آب شدن یخ حضار عنوان کرد که این ادبیات مورد اعتراض مسئولان برگزاری و بزرگان در جلسه قرار گرفت و مجری نیز در بخش بعدی برنامه از بیان این جمله خود از همگی پوزش خواست.

در پایان مراسم نیز به تعداد سه نفر از حاضران در این همایش به قید قرعه، که طبق معمول همه  همایش‌ها اعداد 14و 313 و  110 است کمک هزینه سفر به کربلا معلی اهدا شد گر چه برخی از شماره افراد اعلام شده حضور نداشتند و قرعه کشی مجدد صورت گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 170
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 187
بازدید ماه : 3235
بازدید کل : 280037
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1