یـــاس کبــــــــــــــــود
وبلاک شخصی جـــــــواد همتی
درباره وبلاگ


دستم بوی گل می داد مرا به حکم چیدن گل محکوم کردند نگفتند که شاید گلی کاشته باشم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان
با توجه به استقرار صندوق‌هاي راي به منظور اخذ راي اعتماد به وزراي پيشنهادي در صحن علني مجلس شوراي اسلامي کار بررسي صلاحيت‌ها امروز به پايان مي‌رسد.
به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در حالي که نوبت عصر جلسه علني امروز (پنج شنبه 24 مرداد ماه) آغاز شد، نمايندگان تكليف راي اعتماد به وزراي پيشنهادي را تا ساعاتي ديگر مشخص خواهند كرد.  
 
براين اساس 18 صندوق راي به منظور اخذ راي اعتماد از نمايندگان در ضلع جنوب شرقي مجلس شوراي اسلامي تعبيه شده است.  
 
طبق روال گذشته نمايندگان پس از اتمام بررسي راي اعتماد به وزراي پيشنهادي آراي مخالف، موافق و ممتنع خود را آماده كرده و به صورت تشكيل صف راي خود را در صندوق‌هاي تعبيه شده خواهند انداخت.  
 
پس از اتمام مراحل راي گيري بلافاصله شمارش راي گيري آغاز شده و نتيجه راي اعتماد به 18 وزير پيشنهادي حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني مشخص خواهد شد.

موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان دادگاه‌ها

رهبر معظم انقلاب اسلامی بنا به درخواست رئیس قوه قضاییه به مناسبت عید سعید فطر با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان دادگاه‌ها موافقت کردند.
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" رهبر معظم انقلاب اسلامی بنا به درخواست "آیت‌الله آملی لاریجانی" رئیس قوه قضاییه به مناسبت عید سعید فطر با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان محاکم عمومی، انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور موافقت کردند.



ادامه مطلب ...

صدها نفر از اساتید، اعضای هیأتهای علمی و محققان دانشگاهی عصر امروز در جلسه ای با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به بیان دیدگاهها و تبادل نظر درخصوص مسائل مختلف بویژه موضوعات علمی و دانشگاهی پرداختند. در ابتدای این دیدار 9 نفر از استادان به مدت یك ساعت و سی دقیقه پیشنهادات، انتقادات و نكات مورد نظر خود را تشریح كردند سپس حضرت آیت الله خامنه ای در سخنانی با اشاره به ضرورت مجاهدت و تلاش بیوقفه برای شتاب بیشتر علمی كشور تأكید كردند:



ادامه مطلب ...

رئیس‌جمهور جدید فردی آزموده و از خدمتگزاران قدیمی نظام است/ جریان پیشرفت ایران توقف ناپذیر است

مراسم تنفيذ حكم رياست جمهوري هفتمین رئيس جمهوري اسلامي ايران، عصر امروز (شنبه) با شكوه و معنويت فراوان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد و رهبر معظم انقلاب با تنفيذ رأي ملت، حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب كردند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مراسم تنفيذ حكم رياست جمهوري هفتمین رئيس جمهوري اسلامي ايران، عصر امروز (شنبه) با شكوه و معنويت فراوان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد و رهبر معظم انقلاب با تنفيذ رأي ملت، حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب كردند.
حضرت آيت الله خامنه‌اي در حكم تنفيذ رياست جمهوري آقای روحانی كه حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری آن را قرائت كرد،



ادامه مطلب ...

رسیدن به جامعه «عادلانه، پیشرفته و معنوی» آرمان اصلی و درجه یک نظام اسلامی/ در هر شرایطی، با نگاه واقع بینانه به دنبال آرمانها باشید/ تکلیف گرایی هیچ منافاتی با دنبال نتیجه بودن ندارد

 

در نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، حدود هزار نفر از دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، عصر امروز در نشستی صمیمانه و صریح با رهبر معظم انقلاب، به بیان دیدگاههای جامعه دانشجویی و تبادل نظر درباره موضوعات مختلف علمی، دانشگاهی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی پرداختند.

 



ادامه مطلب ...
امام جمعه موقت تهران گفت: مقابله با عناد دشمنان هيچ راهي جز مقاومت ندارد و اولويت ما بايد اول مسئله اقتصاد و بعد پيشرفت‌هاي علمي باشد؛ خدا نياورد روزي را که دولت دچار غفلت شود و وزير علوم يا رئيس دانشگاهي که بوي فتنه مي‌دهند يا جريان‌هاي سکولار را بخواهند به دانشگاه‌ها ببرند و تمرکز علمي و پيشرفت دانشگاه‌ها را کمرنگ کنند و اين توقع رهبري، شهدا و امت از رئيس‌جمهور منتخب است.
.


ادامه مطلب ...
جمعه 4 مرداد 1392برچسب:شب قدر , :: 1:47 :: نويسنده : مدیر وب

موضوعات
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 306
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 958
بازدید ماه : 935
بازدید کل : 277737
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1