یـــاس کبــــــــــــــــود
وبلاک شخصی جـــــــواد همتی
درباره وبلاگ


دستم بوی گل می داد مرا به حکم چیدن گل محکوم کردند نگفتند که شاید گلی کاشته باشم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان

معتقد به "نرمش قهرمانانه" در دیپلماسی هستم / چالش اساسی انقلاب، ارائه نظم جدید در مقابل نظام سلطه است + صوت

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در دیدار فرماندهان، پیشکسوتان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه درخشان سپاه را نشان دهنده عمق هویت، شخصیت و تجربیات موفق یک ملت خواندند و در تبیین مفهوم پاسداری عمومی از انقلاب اسلامی تأکید کردند: پیام اصلی و جذاب انقلاب اسلامی خودداری از ظلم و مظلوم واقع نشدن است و همه مسائل از جمله رفتارها و گفتارهای سلطه گران باید در چارچوب چالش اساسی نظام سلطه با این پیام، تحلیل و تفسیر شود.


ادامه مطلب ...
همواره این سؤال برای بسیاری مطرح می شود که چرا دختران امام کاظم(ع) بر خلاف تأکید پیامبر(ص) ازدواج نکردند، اما باید گفت که این مسئله دلایل مختلفی دارد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ در روز اول ذيقعده سال 173 هجري، در شهر مدينه دختری چشم به جهان گشود که قرار شد کریمه اهل بیت باشد و امامی به وجودش افتخار کند. چه افتخار از این بالاتر که امام رضا(ع) به او لقب "معصومه" داده است(بانويي بهشتي، غرق در عبادت و نيايش، پيراسته از زشتي ها و شبنم معطر آفرينش) و فرمود: «هرکس معصومه را در قم زيارت کند، مانند کسي است که مرا زيارت کرده است». مگر این بانو کیست؟ که امام صادق(ع) در رویای صادقه به آیت الله مرعشی که با دعا و راز و نياز، تلاش پيگيري را براي يافتن قبر مطهر حضرت زهرا (س) آغاز کرده خطاب فرمود: برتو باد به کريمه اهل بيت. بانویی که شفیع روز محشر خواهد بود همانند مادر پاکش فاطمه اطهر(س).


ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت:

تبیین هفت شاخص مهم دولت مطلوب اسلامی/ ثبات اقتصادی، مهار تورم و تحرک در تولید لازمه آغاز حماسه اقتصادی/ کلید حل مشکلات در ظرفیتها و امکانات داخل کشور است/ کشتار مردم مصر محکوم است/ تهدید و دخالت احتمالی امریکا در سوریه یک فاجعه است

(۱۳۹۲/۰۶/۰۶ - ۱۲:۱۹)


ادامه مطلب ...
پادشاه عمان با حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامي دیدار كرد.
به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در دیدار سلطان قابوس پادشاه عمان و هیأت همراه با اشاره به روابط دوستانه و گرم ایران و عمان و سابقه خوبی که از کشور و دولت عمان در ذهن ملت ایران وجود دارد، تأکید کردند: زمینه‌های متعددی برای گسترش بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف بویژه در بخش گاز وجود دارد.
.


ادامه مطلب ...
موضوعات
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 347
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 999
بازدید ماه : 976
بازدید کل : 277778
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1