یـــاس کبــــــــــــــــود
وبلاک شخصی جـــــــواد همتی
درباره وبلاگ


دستم بوی گل می داد مرا به حکم چیدن گل محکوم کردند نگفتند که شاید گلی کاشته باشم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, :: 13:46 :: نويسنده : مدیر وب
جامعه مدرسين حوزه علميه قم در بيانيه‌اي اعلام حمايت خود در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از علي اکبر ولايتي را اعلام کرد.
به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه مدرسين حوزه علميه قم در بيانيه‌اي اعلام حمايت خود در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از علي اکبر ولايتي را اعلام کرد.

متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

پاسخ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به تماس‌هاي تعداد كثيری از مردم متدين، انقلابي و هموطنان عزیز؛ درباره یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری



ادامه مطلب ...
رهبر معظم انقلاب اسلامی، اتحاد و اتفاق میان مسلمانان را فریضه‌ای فوری دانستند و فرمودند: امروز هر حنجره و زبانی که مسلمانان را به وحدت دعوت کند، حنجره الهی است و هر حنجره و زبانی که مسلمانان و مذاهب اسلامی را به دشمنی با یکدیگر تحریک کند، زبان شیطان است.
به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار اساتید، قاریان و حافظان شرکت‌کننده در سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، یکی از دستورات مهم قرآن خطاب به مسلمانان را حفظ اتحاد و یکپارچگی دانستند و تأکید کردند: امروز هر حنجره و زبانی که مسلمانان را به وحدت دعوت کند، حنجره الهی است و هر حنجره و زبانی که مسلمانان و مذاهب اسلامی را به دشمنی با یکدیگر تحریک کند، زبان شیطان است.

 


ادامه مطلب ...

مقام معظم رهبری: هرجا فریاد عدالتخواهی بلند میشود این صدای اسلام است

سیاست > رهبری - مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی صبح امروز و به مناسبت مبعثت حضرت محمد صلوات‌الله‌علیه‌وآله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
 


به گزارش خبرآنلاین، حضرت آیت الله خامنه ای امروز در دیدار جمعی از مسئولین و سفرای کشورهای خارجی تاکید کردند: غربیها میخواهند مسلمانان را به یکدیگر مشغول کنندتا ملتهای مسلمان از پیشرفت ومسائل اصلی خود غافل بمانند/امروز برای مسلمانان اتحاد وهمدلی ضروریترین مسئله است.

رهبرانقلاب اسلامی تاکید کردند: امروز بعد از آنکه دعوتهای غیرالهی و مادی نشان دادند که نمیتوانند سعادت بشر را تامین کنند،دلها به سمت اسلام رفته است. هرجا فریاد عدالتخواهی بلند میشود این صدای اسلام است.

گزيده اي از بيانات رهبر معظم انقلاب را درباره بعثت پيامبر اعظم(ص) انتخاب کرده ایم که به مناسبت فرا رسيدن سالروز بعثت پيامبر عظيم الشان اسلام، صلوات ا... و سلامه عليه در پي مي آيد.
مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

يک درس فراموش نشدني

يادآورى بعثت به معناى يادآورى يک حادثه تاريخى نيست -اين آن نکته اى است که ما بايد در مواجهه با اين حادثه بزرگ و اين خاطره ارجمند بشرى و انسانى هميشه به ياد داشته باشيم- بلکه تکيه بر اين خاطره پرشکوه در حقيقت تکرار و مرور يک درس فراموش نشدنى است در درجه اول براى خود امت اسلامى؛ چه آحاد امت، چه برجستگان و نخبگان امت -سياستمداران، دانشمندان، روشنفکران- و در درجه بعد براى همه آحاد بشريت. اين، تکرار يک درس است، تکرار يک سرمشق است، يادآورى يک حادثه درس آموز است.
ديدار مسئولان نظام به مناسبت مبعث حضرت رسول اعظم (ص) 09/05/1387

 


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:, :: 15:28 :: نويسنده : مدیر وب
امام خميني (ره) در فرمايشات خود بارها به رعايت اخلاق انتخاباتي و تبليغات سالم تأکيد کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، انتخابات رياست‌جمهوري يكي از قواي سه‌گانه كشور يعني قوه مجريه را تثبيت کرده و مسئوليت بزرگ تدبير امور و اداره جامعه و سرزمين اسلامي را به آن خواهد سپرد.

اين مقطع حساس و حياتي بيداري مردم و حضور آزادانه آنان در صحنه انتخابات و سالم‌سازي شرايط و زمينه‌هاي لازم آن را واجب و ضروري مي‌کند به‌طوري که امام‌خميني (ره) تاکيدات زيادي بر تبليغات سالم و رعايت اخلاق انتخاباتي داشته‌اند که در متن زير گزيده‌اي از آنها آمده است.

 


ادامه مطلب ...
امام‌خميني (ره) در وصيتنامه خود به مسئله انتخابات و اهميت حضور مردم در اين عرصه اشارات فراواني کردند.
به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، امسال بيست و چهارمين سالگرد رحلت جانگداز بنيانگذار انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) است.

اهميت انتخابات براي امام خميني (ره) به قدري زياد بود که ايشان در وصيت‌نامه خود به اين امر مهم اشارات فراواني کرده‌اند.

بيانات زير بخشي از وصيتنامه امام خميني(ره) پيرامون انتخابات است:

 


ادامه مطلب ...
دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:رهبري , پيام تسليت , khamene, :: 13:5 :: نويسنده : مدیر وب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پی درگذشت آیت‌الله حاج سیدجلال‌الدین طاهری اصفهانی پیام تسلیتی صادر كردند.
به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پی درگذشت آیت‌الله حاج سیدجلال‌الدین طاهری اصفهانی پیام تسلیتی صادر كردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در گذشت عالم مجاهد مرحوم مغفور آیةالله آقای حاج سیدجلال‌الدین طاهری اصفهانی را به همه‌ی علاقمندان بویژه خاندان محترم ایشان تسلیت می‌گویم. ایشان پس از انقلاب نخستین امام جمعه‌ی اصفهان بودند كه سالها در این مسند ادای وظیفه نمودند و یكی از فرزندان ایشان به شرف شهادت نائل آمدند. از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه و علو مقام برای آن مرحوم و فرزند شهیدش مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
۱۳ خرداد ۱۳۹۲
در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) مطرح شد؛

مردم کسی را ترجیح دهند که زمینه ساز عزت برای آینده انقلاب و کشور باشد (۱۳۹۲/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۲)

همزمان با ایام سالروز فتح خرمشهر، صبح امروز (دوشنبه) مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.
فرمانده کل قوا سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین جانبازان حاضر در میدان را مورد تفقد قرار دادند.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم...

منبع :پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری



ادامه مطلب ...
شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, :: 15:5 :: نويسنده : مدیر وب
تصاویر/ پشت صحنه اولین مناظره انتخاباتی

اولین مناظره انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان روز گذشته برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تصاویر/ پشت صحنه اولین مناظره انتخاباتی

خبرگزاری فارس

، اولین مناظره انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان روز گذشته با حضور تمام نامزدهای انتخاباتی در ساختمان معاونت سیما برگزار شد.

 

در ادامه می‌توانید تصاویر پشت صحنه این مناظره را مشاهده کنید.

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, :: 15:51 :: نويسنده : مدیر وب

نظر رهبری درباره آنهایی كه رد صلاحیت شدند

سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب بخشی از سخنان ایشان درباره رد صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری را بازخوانی کرد.

«اين را من اعلام ميكنم، همه‌ى افراد بدانند؛ اينهائى كه رد صلاحيت ميشوند، لزوماً آدمهاى بى‌صلاحيتى نيستند. اينجور خيال نشود كه حالا چون فلانی در انتخابات رد صلاحيت شد، پس ديگر بكلى از صلاحيت ساقط است؛ نه، طبق قانون، در انتخابات نميتواند به عنوان نامزد شركت كند، اما ممكن است مقامى كه او را رد صلاحيت كرده، اشتباه كرده باشد. ممكن است براى اين كار صلاحيت نداشته باشد، اما صلاحيتهاى فراوان ديگرى داشته باشد. اينجور نباشد كه اگر كسى رد صلاحيت شد، اين معنايش اين باشد كه او ديگر از هستى ساقط شد؛ نه، صلاحيتهاى گوناگون ديگرى وجود دارد.» ۹۰/۱۱/۱۴

 

نامه دختر امام خمینی به رهبری در پی ردصلاحیت هاشمی

در پی اعلام اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان، زهرا مصطفوی فرزند امام خمینی طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری درخواست کرد که در تصمیم شورای نگهبان تجدید نظر شود.

به گزارش ایسنا، متن کامل این نامه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی آقای خامنه‌ای مدظله‌العالی

با عرض سلام و ارادت کامل؛



ادامه مطلب ...
وزارت کشور اسامی نهایی نامزدهای احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان را اعلام کرد.
http://multimedia.mehrnews.com/Larg1/1392/03/01/IMG16132119.jpg

اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان به شرح زیر است:

1- سعید جلیلی

2- غلامعلی حداد عادل

3- محسن رضایی

4- حسن روحانی

5- محمدرضا عارف

6- محمد غرضی

7- محمدباقر قالیباف

8- علی اکبر ولایتی

موضوعات
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 415
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 1067
بازدید ماه : 1044
بازدید کل : 277846
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1