یـــاس کبــــــــــــــــود
وبلاک شخصی جـــــــواد همتی
درباره وبلاگ


دستم بوی گل می داد مرا به حکم چیدن گل محکوم کردند نگفتند که شاید گلی کاشته باشم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان

هر كس نهج‌البلاغه را نمى‌خواند از قرآن خبرى ندارد

ما به نهج‌البلاغه بيش از اين بايستى توجه كنيم؛ بيش از اين بايد فرا بگيريم؛ بيش از اين بايد از درياى مواج حكمت اميرالمؤمنين بهره ببريم؛ همه‌ى ابعاد كار را روشن مي‌كند، همه‌ى درس‌ها را به ما می‌دهد.
 


ادامه مطلب ...

نماز ستون خيمه دين است و امام صادق (ع) نماز را مرز ايمان و کفر دانسته است.

نماز ستون خيمه دين است و امام صادق (ع) نماز را مرز ايمان و کفر دانسته است. بنابر اين، اگر کسي بخواهد خيمه ايي به نام دين را برپا کند، بايد همواره در انديشه تيرک اصلي و ستوني باشد که دين بدان استوار مي‌گردد.
استاد مطهري در کتاب" آزادي معنوي" مي‌نويسد


ادامه مطلب ...
شنبه 29 تير 1392برچسب:, :: 13:40 :: نويسنده : مدیر وب
ماه رمضان سه‌وعده غذا بخورید/ آب زیاد در سحر ننوشید
اصفهان - خبرگزاری مهر: یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: در ماه رمضان باید سه وعده غذا بخوریم که شامل افطار اول، افطار دوم و سحری می‌شود.
 

 



ادامه مطلب ...
 
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سازمان لیگ فوتبال برنامه 3 هفته اول لیگ برتر را اعلام کرد.
 
این برنامه به شرح زیر اعلام شده است:
 


ادامه مطلب ...
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به استناد اصل نود و یكم قانون اساسی، حضرات آیات آقایان حاج شیخ محمّد مومن، حاج شیخ محمّد یزدی و حاج سیّد محمود هاشمی شاهرودی را در عضویت فقهای شورای نگهبان ابقا و همچنین در حکم جداگانه ای، جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ مهدی شب زنده دار را بعنوان عضو جدید فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.
به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به استناد اصل نود و یكم قانون اساسی، حضرات آیات آقایان حاج شیخ محمّد مومن، حاج شیخ محمّد یزدی و حاج سیّد محمود هاشمی شاهرودی را در عضویت فقهای شورای نگهبان ابقا و همچنین در حکم جداگانه‌ای، جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ مهدی شب‌زنده‌دار را بعنوان عضو جدید فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.
متن حکم رهبر معظم انقلاب در خصوص ابقای سه تن از فقهای شورای نگهبان به این شرح است:


ادامه مطلب ...

در سال پایانی دولت‌ها و در آخرین دیدار رئیس جمهور و اعضای هیات دولت با رهبر انقلاب، اعضای هیات دولت عکس یادگاری را با رهبر انقلاب می‌گیرند.
به گزارش ایسنا، عکس مقام معظم رهبری با سه دولت هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد را منتشر کرده است:



در پنجمین روز از ماه مبارك رمضان، رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كردند.

طبق روال سال‌های گذشته، امسال نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله اقامه می‌شود.

نیک نیوز: طبق روال سال‌های گذشته، امسال نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله اقامه می‌شود.

طبق روال سال‌های گذشته، امسال نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله اقامه می‌شود.

این مراسم از روز اول ماه مبارک رمضان، همه روزه به جز روزهای جمعه تا روز پایانی ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و عموم مردم مومن و روزه‌دار می‌توانند برای شرکت در این مراسم معنوی به حسینیه امام خمینی رحمه‌الله واقع در خیابان فلسطین جنوبی، تقاطع آذربایجان مراجعه کنند.

ضمناً جزء خوانی قرآن کریم هر روز یک ساعت قبل از اذان ظهر انجام می‌شود.

رئيس‌جمهور در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم گفت: بالاترین اجرای قانون اصل 44 را این دولت داشته است و این دولت هیچ بدهی به بانک مرکزی ندارد و حتی بدهی دولت‌های قبلی را هم تسویه کردیم.
به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران محمود احمدی‌نژاد امشب در گفتگوی زنده تلویزیونی خود با مردم با بیان اینکه در آخر دوره کار باید گزارش فعالیت‌ها را به ملت عزیزمان ایران تقدیم کنیم، گفت: مردم می‌دانند که ابعاد کار دولت بسیار گسترده است و اگر بخواهیم همه این گزارش‌ها را در یک جلسه بیاوریم امکان دارد حق مردم تضعیف شود.

رئیس دولت با بیان اینکه تشریح گزارش‌ها را در پنج سطح تقسیم بندی کرده‌ایم اظهارداشت: گزارش امشب مربوط به تعهدات سال 84 است و گزارش دوم نیز مربوط به بحث‌های کلان‌تر و جهت گیری‌های دولت و تأثیراتی که حرکت دولت در عرصه‌های بین المللی داشته است خواهد بود.



ادامه مطلب ...

باشگاه خبرنگاران، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گزارشی را در مورد ترور معظم له در سال 1360 منتشر کرده است که مشروح آنرا در زیر می خوانید:
با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریكا كه منافع خود را در ایران از دست رفته می‌دید، تلاش‌های گسترده‌ای را برای براندازی این نظام نوپا آغاز كرد. علاوه بر فعالیت‌های گسترده‌ی جاسوسی و ایجاد غائله‌های قومی در نواحی مرزی ایران كه با محوریت سفارت آمریكا در تهران سامان‌دهی می‌شد، سازمان جاسوسی آمریكا (CIA) هم
طرح فونیكس (phoenix) را برای مقابله با انقلاب اسلامی مردم ایران طرح‌ریزی كرد. بر اساس این طرح، باید سران نظام نوپای اسلامی از میان برداشته می‌شدند تا جمهوری اسلامی به زانو درآید.



ادامه مطلب ...
موضوعات
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 758
بازدید ماه : 735
بازدید کل : 277537
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1