یـــاس کبــــــــــــــــود
وبلاک شخصی جـــــــواد همتی
درباره وبلاگ


دستم بوی گل می داد مرا به حکم چیدن گل محکوم کردند نگفتند که شاید گلی کاشته باشم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان
صبح امروز؛
رهبر معظم انقلاب صبح امروز(شنبه) با حضور در مصلی امام خمینی(ره) از نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران بازدید كردند.
به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به نقل از khamenei.ir حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب صبح امروز(شنبه) با حضور در مصلی امام خمینی(ره) از نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران بازدید كردند.

در این بازدید دو و نیم ساعته که سيد محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رهبر معظم انقلاب را همراهی می‌کرد، غرفه‌داران و برخی ناشران حاضر در نمایشگاه توضیحاتی در خصوص تازه‌های نشر و فعالیت‌های صورت‌گرفته در عرصه چاپ کتاب بیان کردند.
مقام معظم رهبري با بيان اينكه امروز يكى از خطرناك‌‌ترين چيزهائى كه نهضت بيدارى اسلامى را تهديد ميكند، اختلاف‌‌افكنى و تبديل اين نهضت‌ها به معارضه‌‌هاى خونين فرقه‌‌اى و مذهبى و قومى و ملّى است، اظهار داشتند: آنها كه قدرت يكپارچه‌‌ اسلامى را مانع هدف‌هاى خبيث خود مي‌دانند، دامن‌‌ زدن به اختلاف‌ها در درون امت اسلامى را آسانترين راه براى مقصود شيطانى خود يافته‌‌اند و تفاوت‌هاى نظرى در فقه و كلام و تاريخ و حديث را - كه طبيعى و اجتناب‌‌ناپذير است - دستاويز تكفير و خونريزى و فتنه و فساد ساخته‌‌اند.
به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران؛ سخنرانی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای پيش از ظهر امروز در اجلاس جهانی «علمای امت و بیداری اسلامی» در تهران انجام شد.

متن بیانات رهبر انقلاب اسلامی به‌ اين شرح است:


ادامه مطلب ...
موضوعات
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 764
بازدید ماه : 741
بازدید کل : 277543
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1