حجت‌الاسلام صدیقی در نشست روحانیون غرب تهران:
یـــاس کبــــــــــــــــود
وبلاک شخصی جـــــــواد همتی
درباره وبلاگ


دستم بوی گل می داد مرا به حکم چیدن گل محکوم کردند نگفتند که شاید گلی کاشته باشم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, :: 23:26 :: نويسنده : مدیر وب

 

 

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در نشست عصر امروز روحانیون غرب تهران که در مسجد 12 امام برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش از انقلاب و کشوری که در چنگ شاه و ساواک قرار داشت و حامیان شرقی و غربی از آن حمایت می‌کردند کسی تصور نمی‌کرد یک مجتهد علم نهضت برپا کرده و با استقامت شاه را بیرون کند.

صدیقی با بیان اینکه گاهی با رفتن یک شخصیت اوضاع به هم می‌ریزد و انسجام از بین می‌رود، یادآور شد: خدا امام را با تمام عظمتش از ما گرفت و دشمن هم منتظر بود تا امام از دنیا برود تا شرایط را به پیش از انقلاب بازگرداند لذا دوستان هم نگران بودند که چگونه این سنگر را اداره کنند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اما دیدیم با وجود آنکه شرایط بعد از امام موقعیت دشوار و حادی بود اما خداوند یک مجتهد مجاهد و آشنا به امور را تا به امروز قرار داد و این نشان می‌دهد که یک شخص غیبی از ابتدای انقلاب تا به امروز کشور را حفظ کرده است.

وی با اشاره به اینکه به گذشت 33 سال از انقلاب،افزود: اگر مساجد و منابر پشتیبان انقلاب نبود ما امروز مصونیت نداشتیم.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امروز اینطور نیست که اگر دشمن دری را بر روی کشور ببندد همه درها بسته شود چرا که ما زیر پرچم کسی هستیم که گفت هیچگاه به حق پشت نخواهد کرد.

وی با اشاره به عنایت‌های الهی در سالهای جنگ به کمک‌های 52 کشور به صدام در زمان جنگ اشاره و خاطرنشان کرد: کسانی که حامیان حق وتو بودند به صدام کمک مالی و نظامی کردند.

صدیقی با بیان اینکه حساسیت مقطع فعلی از زمان جنگ تحمیلی بیشتر است، تأکید کرد: ما در حال حاضر در یک جنگ اقتصادی قرار داریم و در داخل کسی دشمن را نمی‌بیند لذا ممکن است به حاشیه بپردازیم و یکدیگر را متهم کنیم در حالی که باید بدانیم جنگ و تحریم شکننده است.

امام جمعه موقت تهران با تأکید براینکه دشمن می‌خواهد در این جنگ اقتصادی ما را زمین‌گیر کند، افزود: علمای ما در همه صحنه‌ها امتحان خوبی پس داده‌اند لذا امروز نیز استقامت و روحیه دادن به مردم و معرفی دشمن از وظایف آنهاست.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز برخی از سرخوردگان سیاسی به ولایت طعنه می‌زنند در حالی که خودشان با سبزها همراهی می‌کردند، تصریح کرد: اگر جریان فتنه نبود ما این تحریم‌ها را نداشتیم لذا آنها امروز هم دست بردار نیستند.

صدیقی به شرایط سخت و پیچیده امروز اشاره و خاطرنشان کرد: باید با توکل و آگاهی دادن به مردم از شرایط امروز گذشت چرا که ما تا وقتی که خدا را داریم از هیچ‌کس نمی‌هراسیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 3146
بازدید کل : 279948
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1